Welkom bezoeker. [ Inloggen ] [ Tekstgrootte A A A | Weergave: Presentatie / Normaal ]
[ Portaal ] [ Sitemap ] [ Zoeken ]

AHMAS

> ahmas > thema: wisdom from abroad > hoofdpagina 
  • Content
  • VETO

Thema: Wisdom From Abroad

  • A. Denkwijze
  • B. Modelleringswijze
  • C. Werkwijze
  • D. Beheerwijze
  • E. Ondersteuningswijze
  • F. Demo in English
  • A. Denkwijze
    • 1. Uitgangspunten
    • 1.1 WfA-rationale
    • 1.1.a Bijlage
    • 1.2 Context
    • 1.2.1 Eigen inbreng
    • 1.3 Cultuur
    • 1.4 Kaders
    • 1.5 Wederkerigheid
    • 1.6 Interactie
    • 1.6.3 Wet en regelgeving
    • 1.7 Voorwaarden
    • 1.8 Belang
    • 2. Ordenen
    • 2.1 Begrippen
    • 2.1.1 Beroepscode
    • 2.1.2 Kwaliteit
    • 2.1.3 Kwantiteit
    • 2.1.4 Object
    • 2.1.5 Subject
    • 2.1.6 Hulpmiddelen
    • 2.1.7 Voorwaarden
    • 2.2 Theorieen
    • 2.2.1 Basisvakken
    • 3. Levensloop
    • 4. Historie
    • 5. Voorbeelden
    • 6. Bronnen
    • Inleiding denkwijze V
  • B. Modelleringswijze
    • Inleiding modellering
  • C. Werkwijze
    • 1. Registratieprocedure
    • 2. Na registratie
    • 3. Beroepsrol
    • 4. Nevenrollen
    • 5. Strategie
    • Inleiding werkwijze
  • D. Beheerwijze
    • Inleiding beheer
  • E. Ondersteuningswijze
    • 1. Route BIG-registratie
    • 1.1 Workshops
    • 1.2 Coachingstraject
    • 1.3 Stage
    • 1.4 Voorwaarden
    • 1.5 Beroepsinhoud
    • 1.6 Docent
    • 2. Programma >2016
    • Inleiding ondersteuning
  • F. Demo in English
    • 1. Definition & Aims
    • 1.1 Specific aims
    • 1.2 General aims
    • 2. Case history
    • 3. Didactical questions
    • 3.1 Facts & Figures
    • 3.2 Aetiology
    • 3.3 Critical reflection
    • 3.4 Competency profile
    • 4. Facts & Figures
    • 4.1 Formal definition
    • 4.2 Prevalence
    • 5. Aetiology & Pathology
    • 5.1 Risk factors
    • 5.2 Onset characteristics
    • 5.3 Pathology
    • 5.4 Working model
    • 6. Treatment summary
    • 6.1 Orientation
    • 6.2 Diagnostic phase
    • 6.3 Indication phase
    • 6.4 Informed consent
    • 6.5 Therapeutic phase
    • 6.6 Evaluation
    • 7 Competency profile
    • 7.1 Expert
    • 7.1.1 Consultant
    • 7.1.2 Knowledge
    • 7.1.3 Pat.assessment
    • 7.1.4 Effectiveness
    • 7.1.5 Procedures
    • 7.1.6 Consultation others
    • 7.2 Communicator
    • 7.2.1 Rapport
    • 7.2.2 Relevant info
    • 7.2.3 Patients
    • 7.2.4 Understanding
    • 7.2.5 Information
    • 7.3 Collaborator
    • 7.3.1 Participation
    • 7.3.2 Work together
    • 7.4 Manager
    • 7.4.1 Participation
    • 7.4.2 Self management
    • 7.4.3 Allocation
    • 7.4.4 Leadership
    • 7.5 Health advocate
    • 7.5.1 Individual needs
    • 7.5.2 Communities
    • 7.5.3 Populations
    • 7.5.4 Promotion
    • 7.6 Scholar
    • 7.6.1 Ongoing learning
    • 7.6.2 Evaluate
    • 7.6.3 Facilitate
    • 7.6.4 Contribution
    • 7.7 Professional
    • 7.7.1 Commitment
    • 7.7.2 Participation
    • 7.7.3 Sustainability
    • Inleiding
    • Introduction